Salam Permulaan

on Saturday, May 2, 2009

salam untuk semua..

sebagai post sulung pembuka bicara, rasanya tak ada apa yang ingin diluahkan secara khusus..sekadar menjadikan post ini sebagai intro a.k.a mukaddimah..

apa pun, yang pastinya..post ini juga bukannya sebagai penamat..andai masa dan peluang itu dipermudahkan, insyaAllah akan berterusan juga..walaupun sedikit. bermula dengan sedikit, harapnya akan diberi iltizam untuk menambahkan kekerapan 'update' dan 'posting' (apa bahasa melayunya ya?he..) walaupun sebenarnya saya sendiri masih tidak tahu lagi bagaimana blog ini akan dibentukkan corak dan suasananya..dan secara jujurnya, saya secara peribadi jarang berkongsi rasa dan hati dalam bentuk umum begini.. :)

apa pun, selamat datang saya ucapkan, terutamanya kepada diri saya sendiri ke alam blog tanpa batas dan sempadan ini, dan kepada pengunjung sekalian..moga ia bakal menjadi medan untuk saya dan semua berkongsi ilmu dan pengalaman..mana tahu, apa yang tercetus dan dicetuskan disini mampu merubah sesuatu di masa hadapan!


salam manis,

1 Reaksi Hati:

eyena said...

hahai.. selamat datang ke dunia blog..hehe

Post a Comment

Anda Bagaimana?