Nak Balik ke Taknak Balik?

on Thursday, February 11, 2010

salam untuk semua..

haih..pening memikirkan soal cuti kali ni..antara nak balik ngan taknak balik sama banyak..kalau balik, bole juga intai2 kereta kt KB..mungkin urusan lebih mudah, lebih ramai kawan di sana..dan mudah bertanyakan apa2..nak cari kereta kat kl/lembah klang ni..tak brapa biasa sangat, unless ada otai kereta yang sanggup temankan untuk tengok2 kereta kt sini..

kalau tak balik..tgh mikir lagi apa yang bole buat sepanjang duduk di puchong nanti, cuti sehingga selasa..rabu depan ada majlis maulidur rasul, yang akan disambut secara besar-besaran (katanya begitulah..). kalau ada transport, senang juga nak ke mana2..kalau takat terperap, baik terperap kat umah aje..dapat juga bermesra2 dengan keluarga, nyakat kak long, usik zulfa..haiii...dalam dilema..

apa pun, insyaallah baik-baik aje nanti harapnya..balik atau tak, moga ada kebaikan dan hikmah untuk semuanya..kalau balik, insyaallah dalam petang jam 5@6 baru bertolak, dan harapnya dipermudahkan..kalau tak jadi balik, mungkin boleh diusahakan untuk 'intai' kereta yang berkenan kat sini.. :) sambil tengok2kan keadaan asrama tu yang masih lagi dalam keadaan yang memerlukan pekerja MPSJ buat operasi,hehe..tak tau lah kalau dah balik nanti tiba-tiba aje suasana dah jadi ok..harapnya macam tu la..time nak balik aje, semua dah kelam kabut..helpless, terpaksa juga mereka yang tak balik tolong kemas apa yang patut. sabar aje lah dengan budak2 ni :)

apa pun keadaannya, moga segalanya Allah permudahkan insyaallah, doakan saya di sini.. :)

0 Reaksi Hati:

Post a Comment

Anda Bagaimana?